I'm back

Assalamualaikum w.b.t
Okay, setelah sekian lama tak mengupdate (sesuka hati je manglish 😂) blog ni, lama kot last entry tahun 2013(sedih betul aku ni). Dengan ini saya Nurul Syazwani a.k.a alien yang paling cantik dan comel pada abad ini (astaghfirullah, apa aku merepek ni) ingin menyambung semula menulis entry. Yeayyyyy. Joget sikit. 💃💃💃. Peghasan. Aku mana ada fans. Macam laa ada orang nak baca blog aku ni. Takpe janji aku happy. Dah laa asyik mereput dekat rumah je cuti ni 😖😖

First of all, terang2 aku bagitau ni, aku memang tak reti handle blog. Serious. So blog ni a little bit tunggang langgang and mess. Sebagai langkah pertama untuk meneruskan legasi blog ini, aku akan delete entry2 yg lama. Aku baca balik entry aku yg lama rasa macam nak muntah 😂 sebab ayat entah pape gedik semacam je. Biasa laa time tu budak2 lagi, tak matang. Elehh sekarang pun tak matang lagi, i mean perangai cam bebudak lagi laa. 😂😂😂

Okay so dah kbai. Hahahaha. Sekali lagi ayat aku merepek.






Comments